نمایندگی فروش روشویی سنگی طبیعی

نمایندگی فروش سنگ روشویی سنگی طبیعی، انواع متنوعی از روشویی های ساخته شده با سنگ های مرغوب طبیعی و در طرح و مدل های متنوع و همچنین، مطابق با استاندارد های داخلی و جهانی، به طور عمده ای در بازار عرضه می کند. نمایندگی این محصول، برای اینکه درصد بالایی از فروش در بازار دست پیدا کند و بتواند خریداران زیادی را به سوی خود جذب نماید، محصول را با سطح کیفی بالایی، در اختیار مشتریان و طراحان قرار می دهد. 

نمایندگی فروش روشویی سنگی طبیعی

مدل های روشویی سنگی طبیعی

مدل های روشویی سنگی طبیعی در حال حاضر، انواع مختلفی از مدل های روشویی طبیعی سنگی در بازار وجود دارد و برای افراد این امکان را فراهم می سازد، که متناسب با دکوراسیون فضای داخلی، محصول مورد نظر را انتخاب کنند. استفاده از روشویی های سنگی طبیعی، ظرافت و جلوه خاصی را به فضا می بخشد. یکی از مدل های روشویی سنگی، نمونه کابینتی آن است، که از سنگ های طبیعی متفاوتی در ساخت آن ها استفاده شده است. به طور معمول، از سرامیک، در تولید روشویی کابینتی بهره گرفته می شود و از سطح بسیار سخت و مقاومتی عالی برخوردار است. 

از دیگر سنگ های استفاده شده در ساخت روشویی کابینتی، می توان به سنگ چینی اشاره کرد. این سنگ، بافت و ساختاری نرم دارد و در عین انعطاف پذیری بالا، بسیار با دوام و مقاوم است. از ویژگی های دیگری که روشویی کابینتی ساخته شده با سنگ چینی و سرامیک، از آن بهره می برد، نظافت و تمیز شدن آن به راحتی و اینکه، رطوبت و آب را به میزان بسیار کمی جذب می کند. 

از جمله مدل های روشویی با سنگ طبیعی، می توان به مدل دیواری آن اشاره کرد، که در دیوار نصب شده و عملیات اجرای آن به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. سنگی که در ساخت این روشویی به کار می رود، به طور عمده، گرانیت و مرمر است، که زیبایی و جلوه حیرت انگیزی را خلق می کند. گرانیت، سنگی بسیار محکم است، که همین امر، آن را به گزینه ای مناسب می توان در نظر گرفت. سنگ مرمر، قابلیت شکل پذیری بسیار خوبی دارد و در مقابل ترک خوردگی و شکنندگی، بسیار مقاوم است. 

قیمت روشویی سنگی طبیعی

قیمت روشویی سنگی طبیعی قیمت روشویی سنگی طبیعی، به عوامل و موارد زیادی وابسته است و هر کدام از آن ها، در نرخ نهایی و تمام شده محصول، تاثیر مستقیم دارد. یکی از این پارامتر ها، جنس سنگ به کار رفته در تولید و طراحی روشویی است، که هر کدام از این سنگ ها، بهای منحصر بفرد خود را دارند. برای مثال، قیمت سنگ گرانیت و سنگ مرمر با هم تفاوت دارد و در نتیجه، در قیمت روشویی نیز نقش دارند. از دیگر عوامل، طرح های به کار رفته در سنگ روشویی است. هر چه ظریف کاری و وقت بیشتری برای طرح ها به کار برده شود، محصول بهای بیشتری دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما